Ny kjol

Nu har jag äntligen fått klart ett syprojekt!
 
Är faktiskt väldigt nöjd med den. Den blev (om jag får säga det själv) väldigt snygg. Den är väldigt bekväm och sval också. Perfekt om jag vill ha långkjol på sommaren.
 
Bakifrån.
 
Närbild. Där ser ni även min mobil/mp3-påse. Om jag hittar ett ankhkors i samma storlek som korset så kommer jag antagligen att byta ut det.
 
...
 
...
 
Egentligen var det här ett projekt jag påbörjade för flera år sedan som blev liggande. När jag plockade fram det igen så blev det en annan design med inspiration av det gamla projektet.

Kommentarer
Postat av: Pucca

Grym den blev!!

Svar: Tack!:D Jag håller faktiskt med^^
Tatsu

2015-05-26 @ 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0