Min "hårhörna"

Nu när vi har en tvättmaskin på väg in i badrummet så har jag fått flytta alla mina hårsaker från hyllan i badrummet till hallen.
 
Den vänstra skon var Vencers (en häst jag hade) och den högra Gulings (ponnyn jag hade).
 
Min nya spegel fick hamna där för att den fick plats och för att den passade in.
 
I dem små burkarna har jag mansnoddar, i den stora hårpinnar och hårgafflar och så förvarar jag min svinborste och mina träkammar där. Ska försöka få plats med min sista borste också...
 
Diverse hårgrejer. Jag måste tillverka fler krokar någon dag.
 
Scrunchies och en hårklämma. Det syns nog inte, men de hänger på ett hästbett. Jag behövde någonting att hänga allt på och ett bett passade in med hästskor på väggen och spegeln som är gjord utav en gammal sele. (Har även en bit tagel på den andra väggen)
 
Det blåa är den paranda jag brukar fläta in i håret för att sova med och det andra är band för diverse frisyrer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0