Hårgaffel från MagicWire

Först lite OT. Jag är nu hemma igen och har väldligt mycket bilder från den gångna veckan. Därför så kommer det att bli flera inlägg. Vi börjar med min nya hårgaffel från: https://www.etsy.com/se-en/shop/MagicWire?ref=profile_shopname
 
 
P.g.a PostNord så tog det långt tid för mig att få den, men det var väl värt väntan! Den var väl paketerad och i paketet så låg den här fina asken.
 
 
En "trea of life" hårgaffel gjord i koppar.
 
Så vacker!
 
Den är gjord utav säljaren på beställning och jag valde till "varnish" för att kopparen inte ska bli missfärgad med tiden. Säljaren höll hela tiden kontakten och jag fick se en bild och godkänna den när den var klar. Den här säljaren rekommenderar jag varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0