Platta hårsnoddar

För ett tag sedan så köpte jag nya snoddar och lovade er en recension när jag hade testat dem. Här kommer den!
 
 
  • Jag är mycket nöjd! Till skillnad från vanliga snoddar så känns inte håret torrt och trassligt efter dessa.

  • Jämfört med invisibobbles så kan jag inte säga att det är någon större skillnad i hur håret känns. Jag skulle vilja påstå att slitaget är lika minimalt med båda sorterna.
 
 
Det finns en nackdel mot invisibobbles och en fördel med dessa.

  • Nackdelen är att de glider ur lättare än invisibobbles. Precis som vanliga hårsnoddar gör för mig. Har du inte det problemet med vanliga snoddar så kommer du inte heller att ha det med dessa.

  • Fördelen är att de enligt mig är snyggare än invisibobbles.

  • Ska jag vara hemma så blir det troligen invisibobbles för att de inte glider ur lika enkelt och ska jag iväg så blir det dessa för att de är snyggare.

Jag rekommenderar dessa snoddar! Mycket bättre än den vanliga sorten som sliter betydligt mer på håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0