Efterlyses! Författaren/författarna! Redigering: Penna är den mystiska författaren med 99% sannolikhet

Så idag behövde jag ett anteckningsblock och gick igenom en hög med gamla anteckningsblock och nu efterlyser jag den/dem som har skrivit detta!
 
Detta antecknigsblock har använts till att leka hänga gubbe i köer till konserter. De bruna fläckarna är troligen kaffe.
 
Huvudmisstänkt när jag hittar skumma texter är du Penna! Dels för att du varit närvarande, dels för att det känns som någonting du skulle göra och dels för att det ser ut som din handstil...
 
Penna är du författaren eller kan någon annan känna igen sin handstil!
 
Denna har jag undrat över länge... Återigen, Penna erkänner du dig skyldig? Blocket är troligen från gymnasiet. Någon annan som vill ta åt sig äran?
 
Haha, snälla, jag vill verkligen veta!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha, brevet är nog jag skyldig till!

Den sista bilden är dock inte min handstil. Den påminner starkt om Idas :P

Svar: Brevet var det jag var mest nyfiken på :P
Fullt möjligt! Känns som en grej hon skulle kunna göra och det var nog under gymnasiet :)
Tatsu

2017-01-05 @ 00:55:19
URL: http://finurlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0