Some things that I want 2018

  • Sleep
  • A house with no noisy neighbours, so that I can sleep
  • Little pain, so that I can sleep
  • No stress, so that I can sleep
  • Time to sleep
  • And some more sleep
Also, the things that I'm looking for in a house has changed from:
  • Within budget
  • No neighbours
  • A big garden
To...
  • Within budget
  • Not too close neighbours
  • A garden
Of course we'll look for a house that meets the first list somewhere in the future, but right now, we just want to be able to sleep.
 
 
Några saker jag vill ha 2018
  • Sova
  • Ett hus utan störande grannar, så att jag kan sova
  • Lite smärta, så att jag kan sova
  • Ingen stress, så att jag kan sova
  • Tid för att sova
  • Och lite mer sömn
Och mina krav för ett hus har ändrats från:
  • Inom våran budget
  • Inga grannar
  • En stor tomt
Till...
  • Inom budget
  • Inga grannar för nära
  • En tomt
Självklart så kommer vi att leta efter ett hus som uppfyller den första listan, någon gång i framtiden, men just nu vill vi bara få sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0