Choklad!

Det har gått några år sendan jag senast åt choklad. Alltså riktig choklad. Så i måndags bestämde jag och min mor att det var dags att beställa cholklad. Vi kom inte ihåg vad den finska sidan hette (vi har inte hittat choklad i Sverige med sötningsmedel som vi tål. Denna innhåller agavesirap, vilket går bra). Tillslut så hittade jag den, bara för att upptäcka att de inte längre sålde "våran choklad". Som tur var så kom min mor på vad chokladen hette så att jag kunde googla den.
 
 
Idag finns den i Sverige hos apotea! Frakfritt istället för att betala frakt från Finland! Så jag köpte på mig ett förråd som kommer att räcka i många veckor för mig! Några nya smaker och lite gamla favoriter.
 
Så nu siter jag för första gången på flera år med min favorit, apelsindchoklad och en kopp kaffe.
 
Helt plötsligt känns det lite mindre jobbigt att vara sjuk. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0