Nu är det officiellt!

Jag är nu egenföretagare och har idag sagt upp mig från mitt jobb och arbetar min sista dag den femte oktober! Så i fortsättningen så kommer jag att sköta mig själv och slippa allt drama och krångel!
 
Visst blir det jobbigt att få ihop tillräckligt med kunder i början och lära sig allt om deklarering m.m, men det är det värt!
 
Så anledning till att det har varit lite dött här är att jag har haft fullt upp med att inte bara jobba utan även ordna allt som behövs för att driva mitt eget städföretag. Det finns en risk att den följande månaden blir stressig innan jag är helt borta från mitt gamla jobb, men kika gärna in här ibland för att se om jag ändå har fått upp lite inlägg!
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0