Höst. Varning för oviktigt babbel.

Nu har min favoritårstid kommit igång och träden börjar ändra färg. Jag måste ut med kameran någon dag!
 
(Idag bjuds det på gamla bilder)
 
Vad jag verkligen saknar nu är att rida ut och njuta av hösten. Guling brukade jag rida ut i skogen med eller långrundor på lantvägar. Det saknar jag!
 
(Vad jag inte saknar på hösten)
 
Vovven min är också för gammal för långrundor nu och jag kan inte gå ut själv i en skog. Då går jag vilse! Det var därför jag lärde henne komandot "gå hem" så att hon kunde visa mig vägen. Hehe.
 
 
Vad jag kan göra är att ta ut kameran någon dag eller sätta mig med en bra bok och tända ljus för att nuta av hösten.
 
 
Om någon vill ses för att ta en promenad och fotorunda någon dag så säg till! (Kan dock inte den här helgen.)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vill! Men bor för långt borta :'((

Svar: :(

Får se om pappa tar en helgsemester så att vi kan fira... :)
Blir roligare och smidigare att vara där än i våran lilla lägenhet:P
Tatsu

2016-10-04 @ 16:12:48
Postat av: Jenna

Gärna, du! :D

Svar: När?:) Jobbar på måndag och fredag nästa vecka och har eventuellt en flyttstädning under resten av veckan. Hoppas på att få någonting bestämt om det imorgon:) Höras efter det?
Tatsu

2016-10-05 @ 12:47:08
URL: http://finurlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0