Tatsu rensar mobilen/ vad sjutton har jag gjort dem senaste tre åren? Del 5.

Här kommer den sista delen.
 
Jag har slagit mitt personliga rekord i tetris på nintendo 8 bitars. (Maj 2016)
 
 Snott pappas kläder för att bädda ner en frusen jack russel och en avundsjuk Spinkis. (Juni 2016)
 
Burit och staplat en massa höbalar. Hittar ni hundsvansen i bilden? (Juli 2016)
 
 Kört hjullastare för första gången på länge. (September 2016)
 
 Tvättat bilen i stallduschen. Det var pappas idé. (September 2016)
 
 Blivit galen!? Här skulle min mamma säga att "man kan inte bli någoting man redan är". (Oktober 2016)
 
Förundrats över fastighetsskötarens lösning. Istället för att laga/byta ut en trasig tvättmaskin så sätter man dit en lapp som beskriver problemet... (November 2016)
 
Det kommer ett bonusinlägg här senare...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0