Tatsu rensar mobilen/ vad sjutton har jag gjort dem senaste tre åren? Del 4.

Här kommer den "spännande" del fyra i väntan på andra inlägg här.
 
Självklart så har jag klappat en massa katter. Det får Nisse illustrera. (Maj 2015)
 
 Kaniner har jag också klappat. (Juni 2015)
 
 Hjälpt pappa att måla om huset. (Juni 2015)
 
 Hållit på att avlida utav värmeslag och "bränt" mig i solen under målningen. (Juli 2015)
 
 Varit djurvakt ett antal gånger. På bilden ser ni Rookie som dräglar på mig. (Juli 2015)
 
 Lärt mig att byta dörr och dörrkarm. (Augusti 2015)
 
 Hittat en cool mossa i en nyponbuske. (Oktober 2015)
 
 Kört ännu mera bil. (Januari 2016)
 
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0