Anonyma oljemissbrukare..

Jag blir alltid så faschinerad när folk säger att "Jag tar knapt en tesked olja i hårbotten. Det är så svårt att få bort det". Vadå är det bara min hårbotten som skulle behöva ansluta sig till "anonyma oljemissbrukare"!? Igår kväll så hade jag i ungefär en matsked olja i hårbotten (oljade även håret).
 
 
Efter en timma så var hårbotten torr igen, så det var bara att kleta i mer olja. Idag så är min hårbotten och håret närmast hårbotten oljefritt igen. Så det är bara att fortsätta att dränka in hårbotten tills den är nöjd och jag ska tvätta håret imorgon.
 
Kan även tillägga att jag inte behöver tvätta händerna efter att ha oljat in håret. På mindre än en minut så är de torra av sig själva... Undrar hur mycket olja min hud kan suga åt sig egentligen?
 
AOM (anonyma oljemissbrukare) drar snart igång sitt första möte! Välkommen om du känner att ditt hår och hud lägger beslag på varenda oljedroppe i huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0