Som utlovat... Hundar!

Okej, jag är ingen bra fotograf annars heller, men jag kollade knappt på mina kamerainställningar och tog inte så många bilder, så därför är kvalitén inte den bästa...
 
      Wille roar sig som vanligt med att gräva...
 
      Rookie uppvaktar Spinkis.
 
      Wille poserar.
 
      Vilopaus.
 
      ???
 
      Så avslutar vi med en bild på Rookie. Det blev inte många bilder på min Spink...
 
I övrigt så har jag bastat, pysslat i stallet, slöat och arbetat på mina hårpinnar och hårgafflar i helgen. Jag lånade pappas bandslip för att slippa handarbeta lika mycket och körde slut på sandpappret i den... Hehe, pappa får byta det nästa gång han behöver slipa. Hur som helst så har jag nu lite hårsaker som börjar bli klara. Kommer att komma upp ett inlägg om dessa saker idag eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0