Snart...

Senaste tiden har jag endast varit ordentligt upptagen några dagar, men min kropp har kört en riktig "jag hatar dig strejk". Nu är det bättre igen, men jag märker att jag verkligen måste träna och komma ut och gå mer, för min högra höft och knä fungerar inte riktigt som de ska längre och påverkar hur jag går. Det är liksom stelt i hela benet och rör sig inte riktigt som det ska. Ingenting man ser om man inte tänker på det... Tror jag... Men jag vill inte låta min kropp förfalla så här om det går att påverka.
 
Nog om det. Jag har lite inlägg planerade här som förhoppningsvis kommer upp snart. Farmförallt om hår. Någon som är förvånad? Så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0