Hund och katt

 
 
Idag har jag hämtat hem Wille för att ha honom tills söndag då han går hemma och surar (över bäbisen?). Plötsligt sitter grannens katt i balkongsfönstet och tittar in... Jag fick stänga in Wille i sovrummet och öppna balkongdörren för att få tag på och släppa ut katten. Den katten som annars är hur snäll som helst och jag har burit ut från trappuppgången förut flyger nu in och springer runt i lägenheten och fräser. Ytterdörren vill den inte heller gå nära så att jag kan locka ut honom. Plötsligt springer han ut på balkongen och klättrar hem igen. Väldigt när att han skulle ramla när han klättrar över det trånga utrymmet. Så vi får hoppas att han inte försöker göra om det och ramlar...

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ska du ha honom hela veckan? :)

Svar: Ja:)
Tatsu

2016-06-13 @ 02:18:18
URL: http://finurlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0