Gästblogg av Jack Russeln Wilson

 
Wille här! Nu har jag varit på hotell Tatsu sedan i söndags. På det stora hela så är jag nöjd, men jag har allt några klagomål!
 
(Jag är mästare på att gräva hål!)
 
Själva grejen med att bo på hotell är väl öppen buffé dygnet runt!? Jag springer ut i köket, ser gullig ut och viftar på svansen men ändå är hon för trög för att fatta. Hennes sambo är bättre. Av honom så har jag fått kalkon och igår köpte han godis till mig. Fast jag hade ju velat ha hela påsen på en gång...
 
 
Nästa grej är ju den där med datorn. Det är ju inte okej att hon sitter där! Så jag går runt och muttrar tills hon förstår. Att ligga på soffan tillsammans är däremot mysigt och då kan jag sova nästan hur länge som helst.
 
 
Idag eller imorgon så ska vi åka och hälsa på min flickvän Spinkis igen. Hon kanske förnekar att hon är min flickvän, men det är ju bara blyghet. Jag menar, vem kan stå emot en så söt kille som mig!?
 
 
Nähä! Nu ska jag vänta på att hon blir klar med hår- och tandborstande och allt vad hon ska göra. För efter det ska vi åka bil! Hon säger att vi bara ska åka och lämna lite grejer, men vad spelar det för roll? Åka bil är ju roligt!
 
Hej då från Wille!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Rasmus said "cute!" :D

Vad ni verkar ha det bra tillsammans!

Svar: Ja Wille stortrivs!:P Idag har han dejtat Spinkis i tre timmar så nu börjar han bli trött:P
Tatsu

2016-06-15 @ 14:03:57
URL: http://finurlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0