The spoon theory

Jag kommer att lägga ut en länk här. Den är till en ganska lång text på engelska, men den förklarar väldigt bra hur det är att leva med en kronisk sjukdom/värk. Så för er som är intresserade av att förstå hur min och andras i min situations vardag ser ut så rekomenderar jag er att läsa den.
 
http://www.butyoudontlooksick.com/articles/written-by-christine/the-spoon-theory/
 
För er som har läst den så kan jag säga att dagens skedförråd är halvstort. Jag orkar tvätta efter jobbet, men sedan så börjar snart skedarna ta slut för mig. Jag måste spara några tills kvällen så det blir nog ingen träning för mig idag. Lika bra det med tanke på att jag inte lyckas få min roterade höft på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0