Vad vill jag bli när jag blir stor?

Här ekar det dött... Ärligt talat så saknar jag inte bara inspiration till att blogga. Jag saknar inspiration rent allmänt här i livet just nu. Till och med dagar som idag när jag inte har något jobb så tynger mitt jobb ner mig. Jag vill därifrån så fort jag bara kan! Jag kan inte sova för att jag har ångest över mitt jobb. Men... Jag vill inte bara ta första bästa jobb för att upptäcka att jag har hamnat i samma skit igen.
 
 
Så vad vill jag egentligen? Vad vill jag bli när jag blir stor? Ärligt talat så vet jag inte. Jag har drömmar. Visst... Men någonting realistiskt som kan ge mig en inkomst inom en nära framtid... Jag vet verkligen inte vad jag vill och ju mer jag tänker på det, desto sämre får det mig att må.
 
Just nu så är jag bara så otroligt trött av sömnbrist och orkeslös. Mina dagar flyter förbi i en dimma där jag försöker att distrahera tankarna med att läsa. Jag har ingen inspiration till att sy, rita eller någonting. Jag försöker tänka på vad jag vill med mitt liv, men jag kommer ingen vart. Så då försöker jag istället att distrahera tankarna igen. Men så här kan jag ju inte fortsätta hur länge som helst.
 
Jag förväntar mig inte att någon ska komma med ett svar. Jag vet att jag måste hitta det själv. Men ärligt talat så har jag tänkt på det här i tre år nu utan att komma någon stans....
 
 
Ja här blev det allvarligt och deprimerat, men så ser det ut just nu. Jag står och stampar utan att veta vart jag ska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0