Det tog bara fem år...

För fem år sedan så blekte jag håret för att under en kortare periond ha det blont och sedan rött. Sedan skulle jag gå tillbaka till svart. Så var i alla fall tanken. Efter färgningarna så blev håret slitet så jag tog paus från alla färgningar för att låta min naturliga hårfärg växa ut. Sedan ville jag inte använda kemisk hårfärg igen så jag läste på om växtfärger. Så beställde henna och indigo, men tänkte att när det väl är svart så är det svart, så vill jag testa en annan hårfärg så är det nu. Så jag färgade det rött med henna. Sedan ville jag äntligen ha det svart igen, men det blev bara mörkbrunt. Nu så är det nästan svart igen! I starkt ljus så ser det mörkbrunt ut med röda toner, i svagt ljus ser det svart ut. Om jag färgar det igen om några månader så borde det bli ännu mörkare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0