Kjol utan fickor?

För ett tag sedan så sydde jag en mobilpåse att ha på ett skärp till den klänning jag då sydde. Inte förrän idag har jag insett hur praktiskt den faktiskt är.
 
De flesta kjolar har inga fickor och jag tycker om att använda kjol. Ska jag ut så måste jag släpa med en tröja/jacka med fickor eller en väska för att kunna få med nycklar, mobil mp3 O.S.V. Idag så kom jag på att min mobilpåse fungerar utmärkt att stoppa mp3:n i medan jag lyssnar på musik när jag springer runt för att leta dragkedjor m.m när jag syr. Den passar utmärkt till flera av mina kjolar och jag kan därför i fortsättningen gå ut utan att behöva släpa med mig mer saker än nödvändigt!
 
 
Så om du precis som jag har ett flertal kjolar utan fickor... Skaffa ett snyggt skärp, sy en påse i passande storlek och häng på. Att sy en sådan påse är väldigt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0