Upptagen och tjuvtitt

Som ni säkert har märkt så har det varit lite dött här den senaste veckan. Jag har varit upptagen på annat håll. Förutom jobb så har jag sytt, sytt, sytt och läst + gjort lite nytta här hemma. Idag tänker jag sy klart de sista detaljerna på klänningen och påbörja nästa projekt.
 
Bilder kommer i slutet av veckan eller början på nästa. På lördag ska nämligen jag och Pucca på Game of Thrones exhibition! Jag planerar att fota massor där och så får Pucca hjälpa mig att fota ming nya klänning och frisyr.
 
Här har ni en tjuvtitt på mitt syprojekt. Till höger är en kopp matcha-te som jag drack sist jag sydde. Till vänster ser ni tyget i lite mörkare belysning och under ser ni en detalt från klänningen i starkare ljus.

Kommentarer
Postat av: Pucca!

Yeah! Det kommer bli sjukt kul! :D
Westeros here we come!

Svar: :D
Tatsu

2015-03-03 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0