Det blev inget Game of Thrones (Bilder finns längst ner i inlägget)

För en vecka sedan var jag I Stockholm med Pucca för att gå på Game of Thrones Exhibition. Problemet var att när vi kom dit så var kön väldigt lång. Den längsta kö jag har sett i hela mitt liv. Så ungefär en och en halv timma efter öppning kommer en personal och talar om att vi inte kommer att komma in. Kön är för lång för det. Ca en km före oss har de stängt av den. De som står innan avstängningen kommer att komma in runt sju på kvällen och de bakom inte alls.
 
Med en arg, svärande Pucca gick jag till Mc Donalds så att hon skulle kunna äta innan vi istället gick på stan. När hon hade fått sin meny och skulle gå ner för trappan till sittplatserna så smällde en unge en ballong. Pucca tappar då sin dricka som landar i trappan och skvätter ner mig. Pucca svär så att folk stirrar och absolut ingen vågar skratta. Förutom jag då. Hon såg så rolig ut att jag inte kunde låta bli. Efter det så fick hon en ny dricka och åt sina strips medan hon förbannade köer, barn och ballonger.
 
Vi gick sedan på stan där Pucca fick svära av sig den värsta ilskan och jag köpter en t-shirt och manga.
 
Panoramabild på kön.
 
Flätade Puccas hår på tågstationen.
 
Så här såg Pucca ut när hon fortfarande trodde att hon skulle komma in.
 
Så här såg hon ut på tågstation när hon tänkte på att hon inte kom in.
 
Arg över att inte komma in, ungar och ballonger, men fast bestluten att ta sig in en annan dag. (Det gjorde hon)
 
Bild på min frisyr. Den såg finare ut innan jag sovit med den och använt mössa.
 
Frisyren är Daenarys Game of Thrones.
 
Klänningen jag sydde. Enda gången på många, många år som Tatsu är klädd helt i färg.
 
Bakifrån. Ignorera att den sitter snett på bilden.
 
Sydde även en mobilpåse.
 
Sydde också en sammetsväska till.
 

Kommentarer
Postat av: Pucca

Trots att vi inte kom in, var det typ roligaste dagen på aslänge! Hahahahaha xD Ungjävlar och deras ballonger asså! Desutom var vi fett stylishhh i våra kläder och grymma frisyrer! ^.^

Svar: Ahhh hååållllll!!!XD
Tatsu

2015-03-15 @ 02:42:39
Postat av: Lisa/Pucca

Ngn har en länk till ngn skum blogg som ej är min.

Svar: Tog bort den kommentaren:)
Tatsu

2015-03-15 @ 02:44:00
Postat av: PuccaLisa

Länken till översta kommentaren är inte jag btw! XD

Svar: Den är borttagen nu:)
Tatsu

2015-03-15 @ 02:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0