Semester!

Nu är sista arbetsdagen på fem veckor avklarad! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Pucca

Komma och leka i Sthlm med gänget snart då? :D

Svar: Försöker övertala Piko att följa med! Väntar på svar från Cissi! Men jag och Penna kommer i alla fall någon gång:D Förhoppningsvis får jag med dem andra också:O Kan inte bestämma datum före jag vet vilka vi blir:P
Tatsu

2015-06-26 @ 17:35:41
Postat av: Pucca

Ok, håller tummarna för att alla kan komma då. :) ^.^

Svar: Cissi kan inte:( Piko väntar jag på svar från.
Tatsu

2015-06-30 @ 01:38:32
Postat av: Pucca

Ok, syyyynd! :'((
Då får vi hålla tummarna för Piko då! ^.^

Svar: Hon följer inte med:( Men det verkar som att pappa åker och då kommer hon på bad och grillkväll:)
Tatsu

2015-07-01 @ 09:52:49
Postat av: Pucca

Ok, synddddd! Men bra att vi ses på grillkvällen iaf. :)

Svar: Ja om pappa nu åker:P Jag gör mitt bästa för att han ska göra det:P
Tatsu

2015-07-08 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0