Jag uppgraderar lite...

Just nu håller jag på att flytta över allt innehåll från min gamla dator till "min nya". Sambon har och håller på att uppgradera sin så att vi ska dela den. Känns lite onödigt att ha varsin dator. Framför allt när vi bara har en skärm. Så från Windows XP till Windows 7 nu! Vägrar Windows 8. Ärligt talat så har min dator gjort sitt nu och blivit allt för seg, så det ska bli skönt att uppgradera sig lite. Jag inser att jag har väldigt mycket saker på min dator. Jag har spenderat timmar med att flytta över saker till min externa hårdisk och flera timmar till kommer det att ta. Sedan ska det in på den andra datorn... Så det kanske blir lite tråkiga inlägg/dött här några dagar medans jag får ordning på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0