TE!

Den här dagen började väldigt dåligt av flera anledningar som jag inte vill gå in på. Men den har fortsatt dessto bättre! Inte blev det sämre av att jag fick hem teet jag beställde för bara någon dag sedan.
 
Har hunnit testa matchatet än så länge och jag gillar det verkligen! Matcha är ett japanskt grönt te. Bladen är pulveriserade och vispas ut i varmt (inte kokande) vatten. Så till skillnad från vanligt te så dricker du även dem pulveriserade bladen.
 
Att de dessutom skickade med smakprov på tre andra teer gjorde mig riktigt glad! Om de är goda så vet jag vad jag ska beställa nästa gång.
 
För er andra som gillar te därute så rekomenderar jag sidan som jag beställde ifrån. http://www.gronateimporten.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0