Färgresa

Vilka i-lands problem man kan ha i bland. Har blivit så otroligt sugen på svart hår igen. Har lust att färga det svart nästa gång jag färgar det. Samtidigt så trivs jag i rött/rödbrunt och tvekar över att färga över det efter att ha varit rödhårig i bara några månader. För när jag väl har färgat det svart så är blekning uteslutet. Vill jag då byta hårfärg så måste jag vänta flera år igen innan håret har vuxit ut. Haha ja vilka problem.
 
Det har nu gått flera år sedan jag hade svart hår sist. Jag har hunnit göra en del med håret sedan dess.
 
Efter studenten började jag min resa mot blont hår.
 
Efter att ha slitit mycket på håret så blev jag blond.
 
Efter det hade jag rött hår.
 
Trots att jag trivdes med mitt röda hår så ville jag inte slita mer på håret och lät det därför växa ut. Med undantag för blonda toppar så gick jag länge med min "riktiga" hårfärg.
 
Nu är håret hennafärgat då jag inte vill slita mer på det.
 
Förutom dessa färger så har jag emellan mina omgångar med svart haft lite olika nyanser på håret...
Bland annat denna. Ser ni hur slitet mitt hår var?
 
Nu återstår bara frågan om hur länge jag orkar vänta innan jag går tillbaka till svart igen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0