Frånvarande när allt går åt skogen

Har varit frånvarande härifrån ett tag nu och kommer antagligen att fortsätta vara det ett tag framöver. Vill inte gå in i detalj på vad som har hänt, men kan säga att mycket skit har hänt mig senaste tiden. Det här är andra gången i år som världen slår mig med en stor ***** slägga. Första gången var det en händelse som fick mig att tänka om vad gäller hela livet. Jag har fortfarande inte kommit fram till vad jag vill göra efter det. Nu är det en rad händelser som åter förändrar mitt liv drastiskt.
 
Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Jag vet inte vilka möjligheter jag har heller. Allt jag vet är att jag inte tänker fortsätta så här. Jag tänker inte ta mer skit från idioter!
 
Även om det ser mörkt ut framöver så är jag så otroligt glad att jag inte är ensam. Jag bor inte ensam och jag har vänner som jag snart ska träffa som kan få mig att tänka på annat ett tag.
 
Kanske kommer det upp inlägg här snart men troligen inte. Måste ta tag i mitt liv och må bättre innan jag orkar engagera mig igen.
 
Förlåt för en negativ text men så ser situationen ut just nu.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh, jag hoppas att allt löser sig!

2014-11-01 @ 13:42:35
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se
Postat av: PUCCA!

Du är stark. Allt kommer att ordna sig, tänk positivt och framåt. <3
Längtar tills du och gänget kommer till Stockholm! Vi kommer ha askul! :D :D

Svar: Ja vi kommer att ha hur kul som helst:D
Tatsu

2014-11-01 @ 21:25:25
Postat av: Elina!

PUSS JANITA! ❤️

Svar: Du får ingen puss tillbaka:P Ska hälsa på dig med Spink så fort jag hinner och du är hemma:D
Tatsu

2014-11-11 @ 23:09:13
Postat av: Elina!

PUSS JANITA! ❤️

2014-11-11 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0