Henna

Efter att inte har färgat håret på två och ett halvt år så kände jag att det var dags. Men eftersom att jag inte vill slita på håret så valde jag att färga det med henna. Så här ser det ut efter två omgångar med henna.
 
Färgen ser ljusare ut när det är ljust och mer rödbrunt i mörker.
 
Bry er inte om mina babyfjun...
 
Jag är nöjd med färgen och trivs bra i den.
 
Så här ser färgen ut i mindre ljus.
 
Min hårfärg före och efter.
 
Så här ser henna ut när det är blandat.
 
Som sagt så är jag nöjd och kommer definitvt att behålla den här hårfärgen ett tag. Tänkte skriva ihop ett inlägg om hur det är att färga med henna men det får bli lite senare.
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad fint!!!!!!!!!!!!

Svar: Tackar:D
Tatsu

2014-05-13 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0