En liten uppdatering om mig

Idag är första dagen utan antobitka. Skönt! Jag har känt mig så trött och grötig i huvudet av den. Däremot så är jag fortfarande trött men en mer naturlig trötthet, då jag inte kan sova på nätterna p.g.a hosta. Hostar, hostar och hostar hela tiden. Bara hoppas på att det ska gå över snart. Fast jag ska väl vara glad över att det bara är som en förkylning kvar nu och ingen halsfluss.
 
För övrigt så har jag jobbat hela veckan och att jobba när man inte är frisk känns. Har inte orkat göra någonting vettigt när jag kommer hem. Men snart borde jag vara frisk igen! Så fort jag är bättre så blir det en sväng till min far och förhoppningsvis lite mer inlägg här igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0