Emergence of silence

Vilken vinter det här är. Igår var jag ute med Spinkis och Vencer på promenad. Vencer kunde beta gräs... Fast jag klagar ju inte på att slippa kylan direkt...

Här är för övrigt min nya klänning som jag fick hem idag. Köpt av en tjej på gothloli. Klänningen är fin så vi kan ignorera att jag håller upp armarna för att den ska synas... Har inte visat upp några av de kläder jag köpt det senaste halvåret men i brist på bättre att blogga om så får ni som sagt se denna.
 
Idag får ni en bra låt med Scwarz Stein här bara för att få in någonting mer än mitt babbel.
 
 
Ha en bra dag allihopa och hoppas att inspirationen faller på för mig så att jag kan ge er mer meningsfulla inlägg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0