Bilder från Göteborg 1

Bilderna från Göteborg är uppdelade i flera inlägg. Här är det första.
 
Efter att ha släppt av sambon hos sin kompis så åkte jag och Piko till hotellet. Så här såg vårat rum ut.
 
Jag lånade med en minikyl från pappa för att kunna äta någonting i Göteborg utan att magen pajade.
 
På toan fanns det minsta handfat jag någonsing sett.
 
Andra dagen så gjorde jag en fiskbensfläta åt Piko. Förutom slingan som stack ut så blev den lyckad. Jag är inte van att fläta håret på andra än mig själv...
 
Efter att ha gått runt på stan och handlat så åkte vi hem till Cissi. Decibell var väldigt intresserad av våra skor.
 
På väg till nästa par skor...
 
Efter att ha varit hos Cissi så åkte vi ut till en ö. Så här ser det ut när man väntar på färjan.
 
Det var varmt både utomhus och i bilen.
 
Piko och jag fotade lite i farten när Cissi körde.
 
Medan vi väntade på färjan igen så klev vi ur bilen och då hittade Cissi en pinne som hon petade på mig med.
 
Sedan gick hon vidare och petade på Piko.
 
Jag fick en aloeveraplanta av Cissi och den fick åka med i bilen under dagen. (Har för övrigt redan använt några av bladen.)
 
Imorgon kommer nästa inlägg med bilder från botaniska trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0