Över ett år utan schampo!

Nu har det gått ett år och en vecka sedan jag började med balsammetoden. Tänker aldrig börja med schampo igen!
 
Som ni ser så är nästan allt det blonda bortklippt nu och även om det inte syns så är mitt hår mycket längre. Jag har klippt bort mycket hår det senaste året och ändå så är det mycket längre. Mitt hår växer snabbt av den hårbottenmassage BM ger. (Min tatuering är inte blek utan ser bara så ut av blixten)
 
Som ni ser så har mitt hår fått en mycket varmare och enligt mig finare färg med BM.
 
Jag tvättar numera mitt hår med sju till nio dagars mellanrum. Det tar ca sju dagar för att håret att börja bli lite fett. Har jag gjort en inpackning med olja innan tvätt så håller sig håret rent ännu längre och blir knappt fett.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0