Bilder från Stockholm

Vi hade kul i Stockholm. Massa shoppning och fint väder. Här komemr lite bilder, först från Stockholm och sedan på mina inköp.
 
På väg till Stockholm.
 
Cissi och Pucca. Cissi vägrade le på en enda bild fast vi hade roligt!
 
Jag och Pucca
 
Mitt glada sällskap igen.
 
Park.
 
I väntan på Sushi. Tanken var att vi skulle fota sojaflaskan igen när vi var färdiga med det glömde vi. Kan dock säga att den var nästan helt tom.
 
Så här glad blir Pucca när hon ser en söt hund.
 
Cissi vägrade som sagt att le.
 
Pucca på stationen med sin bokpåse.
 
Cissi hade då helt gått i fotostrejk.
 
När vi hade klivit på tåget kom Pucca glatt uppspringande på plattformen brevid.
 
Lika glatt sprang hon sedan därifrån.
 
Solfjäder jag köpte. Köpte den för det här motivet då andra sidan inte är fullt lika fin.
Jag gillar solfjädrar!
 
Denna otroligt snygga kam köpte jag på Shock. Har velat ha en sådan länge och tvekade inte en sekund att köpa den när jag nu hittade den.
 
Bry er inte om min slarviga och snea ditsättning.
 
Även denna snygga kjol köpte jag på Shock.
 
Kjolen bakifrån.
 
Har velat ha ett par sådana skor länge, så när jag hittade ett par i en affär i min storlek så slog jag till direkt! De ser lite stora ut på bilden, men det är bara för att jag står konstigt.
 
Denna kjol köpte jag också på Shock.
 
Manga köpte jag självklart! Detta var dock det enda jag hittade av de serier jag samlar. Antingen fanns inte rätt nummer eller så har de slutat ge ut dem andra. Blev även besviken när jag fick veta att de lägger ner med att översätta manga till svenska. När man har en del serier på ett språk så vill man ju resten av serien på samma språk, men jag tänker ju inte direkt köpa om one piece på engelska.
 
Har velat ha en röd slips i flera år och nu hittade jag äntligen en som inte var för bred.
 
Örhängen hittade jag också.
 
Skivor.
 
Var ju tvungen att köpa denna hatt till gud. För er som inte följt min blogg så länge så är detta gud och hon bor för tillfället på min datorskärm.
 
Denna vöäska fick jag på köpet när jag handlade på Shock, vilket var tur för Cissi. Jag betalde nämligen henne för att bära mina saker och på det sättet slapp hon släpa på massa påsar då allt rymdes i väskan.

Kommentarer
Postat av: Elina

DespairsRay ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Svar: Hahaha blogg.se satte din kommentar som "misstänkt spam"XD Men ja, DespairsRay:D
Tatsu

2013-06-18 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0