Bilder och allmänt babbel

Eftersom att Piko har tjatat på mig att blogga så lägger jag upp ett inlägg här. Har inget vettigt att skriva om så ni får lite allmänt babbel. Igår var jag hemma hos Piko och träffade henne söta hundvalp! Var även ute och gick med henne. En söt liten Alaskan malamute. Sedan träffade jag Pucca.
 
Idag ska jag ner på stan med Piko för att köpa julklappar och försöka hitta vinterskor.
 
För att ge er någonting lite roligare än mitt babbel så kommer här lite bilder jag tog när jag passade hästarna för några veckor sedan.
 
Vencedor solar.
 
Grodan solar.
 
Vissa lipar som vanligt.
 
Gillar man att lipa åt kameran så gör man.
 
Lillen halvsover i solen efter att Spinkis försvann så att han inte fick pilla på henne längre.
 
Vad händer?
 
Får jag ingen morot så modellstrejkar jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0