Sayonara

Nu har jag inte bloggat på länge. Det som har hänt senaste tiden är:
  Bonnie, Guardian och Verano är avlivade...
  Jag är arbetslös
  Jag är efter över två månader fortfarande sjuk...
  Vi har upptäckt mögel i längeheten som kan vara en bidragande orsak till min dåliga hälsa.
 
För övrigt så behöver min tvärflöjt en helrenovering då jag inte får den att låta helt rent hur mycket jag än försöker fixa den. En fjäder är paj och någon puta verkar inte hålla tätt... 6900 kostar det att fixa detta + kostnaden att skicka flöjten... Flöjten kostar ca 5000 att köpa ny. Har inte pengar till varken det ena eller andra så länge jag är arbetslös...
 
I will never forget you
My heart will forever cry
Because I never wanted to loose you
But one can not decide what life brings upon us
That is why, we had to take farewell
That is why, you have gone to the other side
Sayonara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0