Tired of not beeing able to live my life

Fortfarande sjuk... Har kämpat mig igenom en arbetsvecka där jag haft feber största delen av tiden. Kan inte sjukskriva mig mer nu! Har dock fått sluta tidigt varje dag. Är jag fortfarande sjuk på måndag så får jag helt enkelt ringa och beställa läkartid. Vill verkligen inte!


Jag har nu mera photoshop eftersom att jag inte har kvar det program jag använde tidigare. Man kan göra mer där, men jag måste säga att det är inte helt lätt om man inte har en aning om hur det fungerar... Hehe. Men jag testar mig fram och har nu hittat några av de mest grundläggande funktionerna...


Jag vet T ex hur man får en bild svartvit... Hehehehe.

Kommentarer
Postat av: eliiiiina!!!!!

Ta och bli frisk förtusan!!!! Puss :) P.S ps e bäst ;)

2012-05-13 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0