An excuse?

Senaste tiden har jag inte orkat lägga ner någon tid på bloggen. Eller någonting annat heller för den delen. Man tappar tillslut sugen på att göra någonting när man bara går hemma hela dagarna utan att ha någonting vettigt att göra. Men sedan förra veckan jobbar jag äntligen igen! 25% till en början. Det går bra och äntligen känns det som att jag kan bli bra i armen och börja leva ordenligt igen. Köra hästar, rida och klara av resten av mitt arbete. Så nu när jag börjar få tillbaka lusten att göra saker ska det förhoppningsvis bli lite mer liv här igen.

Dessvärre har jag varit sjuk de senaste dagarna... Jag missade även travet i tisdags så min far fick klara sig själv. Idag har jag fortfarande lite feber men är på bättringsvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0