A doll needs no rest

Så tre veckor har gått utan att jag har skrivit igen...

En liten uppdatering av vad som ahr hänt under den här tiden.

*Jag har börjat köra häst igen.

*Jag har börjat rida Guling igen, efter över två år.

*Vencedor gick provloppp i veckan.

*Vårat hur har brunnit lite lätt... Min bror ringde mig på jobbet i veckan och sa att det brann vid våran lägenhet. Han gick ut och kollade innan han ringde upp igen. Tydligen hade någon tappat en cigarett på listen ovanför porten och därför hade det ruttna träet i panelen börjat brinna. Som tur var hann de släcka innan det han brinna särskillt mycket. Tänk er för alla fönsterrökare som kastar fimpar hur som helst!

*Jag har hunnit bli 21.

För övrigt så har det inte hänt särskillt mycket mer än att jag har varit trött, jobbat och arbetat lite med musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0