Noter

Idag är en sådan dag, då man inte har någon aning om vad man ska skriva om. Men jag tänkte ändå försöka få upp ett inlägg för att undvika total bloggtorka igen.

Morgonen/förmiddagen har jag tillbringat med att diska och för första gången på länge sitta vid keyboarden. Nu har jag nämligen bestämt mig för att efter ca åtta år äntligen komma igång med att läsa noter igen... Gick väl sådär... Segt. Går lättare på flöjt, trots att jag inte spelat på åtta år. Sitter väl inpräntat så att det går epr automatik utan att tänka där. Vid keyboarden måste jag tänka och har därför gått till låtar som käns enkla till och med för mig, för att det ska bli lättare. Skam den som ger sig!


Bach till flöjt är inte avancerat, men pianonoterna är en annan historia när man inte är van....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0