Haircolor

Efter att in för operationen ha tvättat håret med desinfekteringsmedel så har det fått en rosalila färg som jag absolut inte gillar. Jagtänker dock inte färga det rött igen. Jag tänker istället göra någonting jag inte har gjort på över sex år. Nämligen försöka få tillbaka min naturliga hårfärg. Just nu är första prioritet för mitt hår att få det långt. Därför tänker jag färga det till min naturliga färg och sedan låta det vara så i minst sex månader, helst ett år... För som det är nu så är det slitet av alla färgningar och måste toppas för ofta och mycket.  Om ett år färgar jag nog tillbaka det till rött igen.


Hejdå fin hårfärg:O


Saknar dock mitt svarta hår grymt mycket... :/

Men det är värt det, för att få långt hår igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0