Vad vill ni läsa om?

Idag sov jag till halv elva... Har kommit in i en dålig dygnsrytm. Får ställa klockan imorgon. Bara för att jag är sjukskriven så måste jag ju inte sova bort hela dagarna... Dock så måste jag erkänna att det känns bra att för första gången på sju år kunna sova ordentligt.

Igår drog jag bort plåsterlappen från knät då det kom in vatten när jag duschade. Det är trots allt en ganska stort sår... Större än jag hade trott, så jag kommer att få ett ordentligt ärr där. Men det gör ingenting. Har gjort ett eget tillfälligt plåster där som får sitta tills jag ska få bort stygnen imorgon...



Bloggningen har kommit av sig på senaste tiden och det har varit dåligt med intressanta inlägg...
Jag har dels inte orkat lägga tid på bloggen p.g.a min operation o.s.v. Dels så har jag haft fantasibrist. Nu orkar jag ta itu med bloggandet igen, men vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Så nu frågar jag mina läsare och hoppas att jag får något svar. Vad vill ni läsa om? Mer om hår? Naglar? Någonting helt nytt?
Alla förslag välkomna!

Kommentarer
Postat av: Elina

hihih han är inte hemlig, Spion Penna veeet, he he

2011-10-03 @ 15:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0