Some people just knows how to sing

Fortfarande sjuk, men känner mig ändå lite bättre än igår. Jag vet att mina blogginlägg har varit totalt ointressanta på senaste tiden och ändå hänger mina läsare kvar. Ni är otroliga som inte gett upp hoppet om mig. Här kommer i alla fall lite musik.


Aural Vampire -  Border of the Dead. Inte deras bästa låt, men helt klart bra:) Några dåliga låtar har de inte gjort!


Exist † Trace - Vanguard. Ett av de band jag verkligen gillar starkt. Är grymt imponerade av sångarens röst. Att som tjej kunna sjunga som hon gör! Så vill jag kunna sjung. Bara att fortsätta träna. För att förstå vad jag menar så kolla upp låtarna här under.


Exist † Trace - Folly. Det här är lite av den sorts musik jag vill hålla på med! Jag villa kunna sjunga som Jyuo!


Exist † Trace - The Colors.
Vad mycket Exist † Trace det blev helst plötsligt, men lyssna och njut!
Trackback
RSS 2.0