Don't turn your back on fear

Idag har jag varit på stan med Cissi. Har inhandlat en del nödvändiga och några lite mindre nödvändiga saker. Bla ett nytt skohorn, ritblock och julklapp till min bror. Har även hämtat ut linser. Efteråt åkte vi till Coop där jag köpte vikter att fästa på benet vid min sjukgymnastik. Sedan svängde vi in till Granngården på hemvägen för att köpa en helosan till mig. Det är den enda köpesalvan jag använder och det börjar helt klart bli säsong för den nu på hösten. Det är det enda som hjälper till mina torra händer.
Vi kunde sedan konstatera att vi var hungriga så vi åkte och åt lite nudlar med grönsaker och tofu. Gott! Inte ofta jag äter snabbmat för övrigt.

Allt tog betydligt längre tid än jag hade trott och det var bra. Trevligt att komma ut lite och dessutom få träffa Cissi lite. Plus att jag har lite mindre tid att fördriva här hemma tills pojkvännen slutar jobbet... Lite tråkigt att sitta hemma själv hela dagarna.
På torsdag blir jag kattvakt så då får jag i alla fall lite sällskap, men för övrigt så måste jag hitta på någonting vettigt att göra på dagarna och ta mig ut lite mer.
Trackback
RSS 2.0