Don't let the problems choose your way

Har varit duktigt idag. Hehe, eller åtminstone duktigare än jag varit hitills under min sjukskrivning. Först tog jag en promenad med kameran. Sedan lagade jag mat, tog en liten paus efter maten och sedan har jag gjort en lite mer ordentlig städning fram tills nu. Har inte kunnat skura förän nu under min sjukskrivning, men nu kan jag använda vänsterhanden tillräckligt mycket. Så det är bäst att passa på nu, för när gipset är borta och inte stabiliserar armen så kommer jag att vara mer handikappad idag.
Nu dricker jag te, äter en macka och lyssnar på Miyavi i väntan på att golven ska torka så att jag kan lägga ut mattor och grejer igen.


Jag gillar Miyavis nyare musik också, men jag måste erkänna att jag föredrar den äldre. Kanske för att det var den jag började lyssna på för snart sex år sedan när jag hörde honom för första gången. Att jag bäst gillar Due'le Quartz har väl heller ingen missat...

För övrigt så ringde min handläggare på försäkringskassan idag. Vi hade lite kommunikationsproblem, men jag ska höra av mig till henne igen när jag har träffat sjukgymnasten.

För övrigt så kom jag att tänka på vilken varierande musiksmak jag har idag... Ganska kul att gå igenom min mp3. Finns ingen som skulle undgå att bli chockad... Hehe. Att bero på det så tog skivan med Miyavi slut nu och har ersatts av en med Bauhaus. Varierande ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0