Modeling in the sun

Idag är ingen bra dag:O Jag har feber:S Gick och la mig så fort jag kom hem idag och sov bort hela eftermiddagen:O I alla fall så kommer som utlovat några bilder från igår^^


Alla bilder som jag lägger upp idag är oredigerade och tagna av Penna.

Cissi som skulle ha varit med kom på att hon skulle i väg till ridningen och smet:O Så jag blev ensam modell:O


För att komma ner hit fick jag ta av mig skorna och klättra ner i strumpor och med hjälp av händerna... HeheXD


Det var en massa mygg, men till skillnad från Penna så fick jag bara ett litet myggbett:P


Fotograf jag^^ Som paus hittade vi ett roligt träd som Penna var tvungen att se om det gick att stå på^^


Och som ni ser så gick det^^


På kyrkogården.


Så här glad kan man se utXD


Ute i gräset blev jag också placerad...

En sak kan jag säga, om man blir fotad av Penna så klarar man av klackskor i ALLA situationer och teränger. Berg, skog, gropig mark, träd, stenar, murar o.s.v... Även om de är på 13,5 cm. Någon som vill lära sig hantera sina skor? Prata med Penna;P
Trackback
RSS 2.0