Soon my nails will be okey again

Om en stund ska jag släpa mig ut i solen:O Ska nämligen hem till moster då lillkusinen fyller år idag:) Dessutom är det ju mors dag:P


För er alla som undrar hur det går med mina naglar så kan jag tala om att allt det skadade kommer att vara borta snart och om jag vill så kan jag börja spara ut dem om ca en vecka igen^^ Kommer dock inte att ha den här längden på ett tag då det är väldigt opraktiskt på sommaren då de lätt tar stryk och drar på sig enorma repor:O Men längre än de är för stunden lär de ju bli:P


Måste erkänna att jag saknar mina naglar. Dessutom så vill jag göra någonting med dem!:O Men jag har lovat mig själv att inte måla dem, föräns den sista skadan är borta. har beställt två nya nagellack och smink från Odium, så förhoppninsvis kan jag måla dem igen när sakerna är framme:)

För övrigt... Hur kommer det sig att det finns så många killar med nagelfetich där ute?;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0