Let me sleep this pain away

Puuh vad trött man kan vara! För att klaga lite till har min arm gjort så ont idag att jag tvivlade på att jag skulle klara av all mockning, men med ren envishet så gick det:O

För övrigt så har jag inte fått ordning på mitt internet och det blir bara värre och värre:O Buhuuu!

Att jag inte laddat upp någon "nördlåt" på länge beror just på mitt internet. Det är knappt så att jag kommer ut på youtube och när det väl fungerar så tja... Jag har tur om jag lyckas göra en sökning och när det väl fungerar så går det inte att trycka på någonting:O Så jag får inte upp någonting här!:O

Men idag har jag gett min fasen på att det ska fungera och jag har nu efter många försök lyckats:D Så här kommer en gammal nörlåt som jag alldrig tröttnar på:)


Acid Black Cherry - Koi Ichiya. Det är den egentliga titeln och inte den som står på youtube^^


Efter fem försök! Acid Black Cherry - Spell Magic.
  För er som inte förstår japanska kan jag bara säga. Så synd;P Men man får sina lettrådar i videonXD Men den är även rolig och dem är grymt söta som nördar:) De flesta av Yasus videor är roliga:)

Japp det var två låtar det för att ge er någonting roligare än mina klagomål^^

En sak till. Första försöket att lägga upp det här inlägget misslyckades och internet hängde sig... Så andra försöket nu... Som tur är så har jag vant mig vid att kopiera mina inlägg innan jag trycker på ladda upp:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0