Klackskor

Svar till Penna. Det håller nog knappast en vecka:P

Jag har äntligen gjort en ny header till bloggen, men eftersom att mitt internet knäppar sig så lyckas jag inte ladda upp den nu:O


Min familj är alltid intresserade av mina skor... Speciellt mamma som alltid måste prova dem:P Idag stod de tre paren till höger på översta hyllan framme och självklart var min kära mot tvungen att prova demXD Sedan kom hon och moster fram till att de svartvita var snyggast^^ Båda påstod också att de skulle bryta benen i så höga klackar. Själv anser jag inte att höjden utan formen har betydelse vad gäller det:P Hehe men så var mina första klackskor 11 cm också^^ Men bra utformade för att gå i:)
  Jag gillar höga klackar och tycker att allt under 10 cm känns konstigt att gå i... De lägsta jag har på 8,5 cm känns jättekonstiga att gå i:O

En annan sak vad gäller klackskor är att jag gillar killar i detXD Vackra, lyckade crossdressers som t ex D.K eller allmänt snygga killar som Miyavi:P Hm jag gillar tjejer i det också, men killar i klackskor är speciella^^ Haha intressant va?;P Jag gillar klackskor helt enkelt:P Och crossdressers är väl något utav en fetich... Inte långt ifrån alla fall. Där konstaterade vi en av mina störda feticherXD

Hehe ja jag är trött och flum:P Men ärligt talat så vill jag ha tillfällen att ha klackskor oftare:O Ingenting man har i stallet direkt:O Men på lördag blir det lolita och då jäklar blir det invigning av klänningen jag köpte i höstas och så klackskor:) Asiatiskt tema på mitt kalas och då väljer jag lolita^^ Stod mellan det och visual kei^^

För övrigt så är jag grymt sugen på att färga håret NU! Men det får vänta tills i höst:O Och inte vet jag om jag ska bleka det mer eller satsa på rött direkt... Pierca mig kan jag inte göra föräns efter min operation, för att inte tala om att tatuera sig:O VILL NU!
Trackback
RSS 2.0