Flowers

Så har man varit och införskaffar blommor och jord tillsammans med Cissi^^ Så lite nytta har jag faktiskt gjort idag;P Nu är balkongen städad, har en blommlåda, blommkruka och krukor med frön i^^ Har dessutom planterat om några blommor här inne:)


Jag erkänner att min balkong fortfarande ser tråkig ut, men det är ju ändå betydligt bättre än innan;P I 20 år present har jag önskat mig ett balkonsbord, så man kan ju alltid hoppas;P


En blomma jag fick i inflyttningspresent för snart ett år sedan och har stått i innenkruka sedan dess... Men nu när jag fått blommkrukor av syster och skaffat jord så har den äntligen fått sig "ett ordentligt hem"^^


Min andra inflyttningspresent som fått sig "ett ordentligt hem"^^


Blommor^^ lägg märke till mitt keyboard ställ i form av min ooootttrrrooolligt snygga strykbräda;P Japp den är rosa och blommigXD Också fått av syster^^

Fyllot har redan åkt hem, men jag får ändå ledigt imorgon, eftersom att jag ska jobba i helgen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0