Do you really think you can tell me who I am and what I like?

En fråga som jag precis som alla andra bi och homosexuella oskulder där ute får är "hur kan du veta om du aldrig har haft sex?" Detta tänker jag nu svara på en gång för alla.

1. Var ni tvungna att ha sex med en tjej/kille för att veta att ni var straighta?
2. Kollar ni in personer av samma kön?
3. Hur kan ni veta att ni inte är homosexuella om ni inte har varit med någon utav samma kön?

Är det bara jag eller håller inte eran teori för dessa frågor?

Jag har vetat att jag är bisexuell i sju års tid och jag är 100 på vad min läggning är. Jag vet att många där ute är osäkra, men jag är inte det. Jag vet vad jag gillar och vad jag "tänder" på om ni vill kalla det som så. Dessutom så pekar väl mitt överdrivna intresse för crossdressers på att jag omöjligt kan vara straight?
 
En sak till. Sexuell läggning handlar inte bara om sex. Eller är det allt som betyder någonting? Hurvida man får sig ett bra ligg eller inte? Vad händer då om man är t ex med en kille för först gången och denna visar sig vara en idiot och dålig i sängen? Ska man då dra slutsatsen att man är lesbisk eller? Knappast!

Så om nu någon kan motbevisa mig så varsågoda! Alla argument är välkommna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0